Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів”. 

 

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (098) 290-07-07 або (099) 290-07-07 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Також повернення можливо оформити на сайті, або в додатку в особистому кабінеті.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

 - відсутні сліди використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо.

 - збережена та не пошкоджена товарна упаковка.

 - збережені всі ярлики та заводське маркування.

 - збережені споживчі якості товару.

 - повна комплектація.

 - відсутні будь-які механічні пошкодження.

Повернення відбувається тією ж службою доставки, якою було отримано замовлення. Адреса, номер відділення, номер телефону, ПІП отримувача аналогічно з накладної отриманого замовлення

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем шляхом переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки товару протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару.

 

Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (098) 290-07-07 або (099) 290-07-07 або в особистому кабінеті в розділі "Замовлення" та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 

 

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком або повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину.

 

Відповідно закону “Про захист прав споживачів”, компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.